Po zakoupení mobilního telefonu každý uživatel očekává, že zařízení bude „žít“ poměrně dlouhou dobu.
Ve skutečnosti však může smartphone velmi brzy začít „chybovat“ nebo dokonce úplně selhat.
Problémy s provozem gadgetu jsou často spojeny s chybami vlastníka zařízení.
Jaké jsou tedy přesně chyby, které zkracují životnost mobilního telefonu?
Odmítnutí restartu
Mobilní telefon je třeba pravidelně restartovat: alespoň jednou týdně.
Tento jednoduchý postup pomáhá vyčistit paměť smartphonu od nepotřebných dat a snížit zatížení zařízení.
Pokud nedojde k týdennímu restartu, gadget může začít fungovat hůř.
Nabijte až 100 procent
Smartphone nikdy plně nenabíjejte, jinak vám baterie dlouho nevydrží.
Je vhodné zastavit proces nabíjení již na 80 procentech.
Plné vybití
A musíte nabít svůj mobilní telefon dříve, než úroveň baterie klesne pod 20 procent. Baterii nelze zcela vybít.
Použití nekvalitní nabíječky
Je vhodné nabíjet mobilní zařízení pomocí „nativní“ nabíječky.
Neměli byste používat levnou alternativu: taková nabíječka může „zabít“ váš smartphone.
Pokud přesto vznikne potřeba zakoupit náhradní, měli byste se rozhodnout pro kvalitní a drahou nabíječku.
Instalace nebezpečných aplikací
Všechny soubory a programy nainstalované a stažené do mobilního telefonu musí být pro zařízení bezpečné. Nestahujte proto nic z neznámých zdrojů.
Pokud vznikne sebemenší podezření, je lepší instalaci odmítnout.
Dříve jsme vám řekli, které tlačítko na smartphonu musíte stisknout, abyste zlepšili kvalitu hovoru.