Jak se při práci přestat rozptylovat sociálními sítěmi: rady psychologů

Sozcet.jpg Užitečné rady

Produktivita v práci je určena nejen fyzickým a emocionálním stavem, ale také přítomností disciplíny.

Nepřítomnost se může objevit díky sociálním sítím, na které jsme při práci nevědomky rozptylováni.

Psychologové poznamenávají, že pro mnohé se komunikace na sociální síti může stát nejen potěšením, ale také faktorem, který narušuje koncentraci.

Některé společnosti proto zavádějí nástroje, jako jsou snímky plochy nebo omezují weby, které můžete navštívit během pracovní doby.

sociální síť
Foto: © Belnovosti

Jak se nenechat rozptylovat sociálními sítěmi

Psychologové radí po vstupu do kanceláře vypnout internet v telefonu – nutnost aktivace přenosu dat se může stát překážkou pro vstup na sociální sítě.

Důležité je také stanovit si priority – stanovit si cíl, že 3 hodiny nepůjdete na sociální sítě.

Můžete použít techniky řízení času, jako je nepřetržitá práce po dobu 25 minut.

Poté může následovat přestávka v délce 5 minut.

multidvdorg

Jsem novinář se specializací na poskytování užitečných rad veřejnosti. Můj profil je zaměřen na sdílení praktických informací, které vám mohou pomoci v různých oblastech života.

Rate author
GARUDA